رسانه خبری سایت خانومانه

بزرگترین مرجع مقالات علمی ،پزشکی،جنسی و زناشوئی،موفقیت،سلامت،و پرورش کودک،روانشناسی

رسانه خبری سایت خانومانه

بزرگترین مرجع مقالات علمی ،پزشکی،جنسی و زناشوئی،موفقیت،سلامت،و پرورش کودک،روانشناسی

رسانه خبری سایت خانومانه

۲۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۵۷ ب.ظ

دلزدگی زناشوئی چیست؟ و با آن چه کنیم؟

دلزدگی زناشوئی چیست؟ و با آن چه کنیم؟

دلزدگی زناشوئی چیست؟ و با آن چه کنیم؟

نشانه های دلزدگی زناشوئی چیست؟ با دلزدگی زناشوئی چه کنیم؟

روان‌شناسان می‌گویند دلزدگی زناشویی روندی تدریجی است و ذره ذره در تن و روان ما ته نشین می شود. دلزدگی زناشویی آن قدر موثر است که حتی می تواند بدن ما را هم درگیر کند.

نشانه های دلزدگی زناشویی
نشانه های جسمی یکی از این عوامل است. بعضی افراد اصلاً دلزدگی را یک نوع احساس خستگی تعریف می‌کنند. غیر از خستگی و کسالت، دلزده‌ها علامت‌هایی مثال بی‌حالی، سردردهای مزمن، دردهای شکمی و بی‌اشتهایی یا پرخوری هم از خودشان نشان می دهند. دلزده‌ها از نظر جسمی هم از پا می افتند.

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۵۷
چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۴۲ ب.ظ

خون ریزی یعد از رابطه جنسی را جدی بگیرید

دکتر شیرین نیرومنش - متخصص زنان، زایمان و نازایی و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران: سرویکس یا دهانه رحم داخل واژن قرار گرفته و محیط رحم را از واژن جدا می کند. خوشبختانه این عضو به دلیل موقعیتی که در بدن دارد به راحتی قابل معاینه است و بیماری های مربوط به آن نیز زود تشخیص داده و به موقع درمان می شود.

بیماری های مربوط به دهانه رحم متعدد و اغلب خوش خیم اند و حتی سرطان دهانه رحم نیز اگر در مراحل اولیه تشخیص داده شود، به خوبی به درمان جواب می دهد.

سرویسیت

سرویسیت یا التهاب دهانه رحم، جزو شایع ترین بیماری های زنانه است. در این بیماری به دلیل وجود بیماری های قارچی یا باکتریایی، دهانه رحم دچار التهاب می شود. معمولا بیماران با شکایت ترشحات بدبو و چرکی و گاهی هم با درد در ناحیه کمر و شکم به پزشک مراجعه می کنند و در معاینه، تورم، قرمزی و گاهی هم زخمی به شکل ضایعه ای مخملی شکل دیده می شود.

جهت ادامه مطلب کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۲
يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۳۷ ب.ظ

مناسبترین زمان ها برای رابطه زناشوئی

مناسب ترین زمان ها برای رابطه زناشویی

در جامعه ما سخن‌ گفتن از رابطه زناشویی عموما کار بسیار دشواری است. متاسفانه این دشواری تنها به عرصه عمومی محدود نمانده است و بسیاری از همسران نیز حتی در خلوت خود از گفتن و شنیدن آن ابا دارند. گرچه این سکوت، مشکلات فراوانی در زندگی بسیاری از زوج‌ها پدید آورده، ولی مشکلات ناشی از آن، به‌آسانی حل‌شدنی و حتی قابل پیشگیری است، مشروط بر آن که جامعه ما ظرفیت و مهارت این گفت‌وگو را به دست آورد.

صبحگاه

ساختار بدن انسان به گونه‌ای است که انگار واقعا برای رابطه صبحگاهی ساخته شده است. دکتر جسیکا اوریلی، کارشناس روابط زناشویی، می‌گوید: «نه‌تنها صبح هورمون تستوسترون (یکی از اصلی‌ترین هورمون‌هایی که وظایف جنسی را به​عهده دارد) و نیز میزان انرژی فرد بالاتر از سایر مواقع شبانه‌روز است، بلکه افزایش در مقادیر هورمون اکسی​توسین یا همان هورمون عشق، سبب تمایل چشمگیر همسران به هم می‌شود و در عین حال هورمون اندروفین سرخوشی آنان را افزایش می‌دهد.» به همین دلیل رابطه مطلوب شروع خوبی برای یک روز پرمشغله است.

جهت مشاهده ادامه این مطلب جذاب اینجا کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۳۷
يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۳۱ ب.ظ

12 اشتباه رایج خانوم ها در روابط زناشوئی

12 اشتباه رایج خانم ها در روابط جنسی و زناشوئی

خانم ها اجازه ندهید هیچ یک از موارد (بسیار رایج) زیر در اتاق خوابتان یک شب لذت بخش را خراب کند!


اشتباه شماره 1: زمانی را صرفا به خودتان اختصاص نمی دهید.

زنان عموما به فرزندان و دوستان صمیمی شان بیش از خود توجه نشان می دهند. بسیار دشوار است به اشتراک گذاشتن جسم تان در حالی که هیچ زمانی را بخود اختصاص نمی دهید. بهتر است کمی خودخواه تر شوید! در هر روز زمانی را تنها به خودتان اختصاص دهید. این زمان می تواند صرف امور کوچکی مثل لاک زدن ناخن هایتان و یا رفتن به باشگاه ورزشی و یا خواندن کتاب مورد علاقه تان شود. مطئمن باشید هر چه بیشتر به خود برسید، برای برقراری رابطه جنسی آمادگی بیشتری (به لحاظ روحی و جسمی) در خود ایجاد خواهید کرد.

جهت ادامه مطلب اینجا کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۳۱
يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۲۷ ب.ظ

والدین و مراقبت جنسی در حضور کودکان

والدین و «مراقبت جنسی» در حضور کودکان

میزان پوشش در خانواده های مختلف، با فرهنگ ها و اعتقادات مختلف، متفاوت است. رعایت پوشش مناسب بر اساس الگوهای اخلاقی و اسلامی در خانواده بسیار مهم و با ارزش است و ثبات و آرامش و امنیت در خانواده ایجاد می کند.

پوشش مناسب والدین در حضور کودکان چگونه باید باشد؟
 حد و مرز رعایت پوشش در حضور فرزندان چیست؟
 آیا بین دختران و پسران در این باره تفاوتی هست؟
 بی‌مبالاتی در روابط جنسی والدین چه اثرهایی بر روحیه کودکان دارد؟
 چگونه باید عفت یا مراقبت جنسی را در حضور کودکان رعایت کرد؟
 آیا اصلا نیازی به چنین مراقبتهایی هست؟
 این‌ها از جمله پرسش‌هایی است که آگاهی هایی درباره آن را در ادامه این مطلب پیش رویتان نهاده‌ایم.

در دوران شیر خوارگی و خصوصاً نوزادی، کودک خود را از مادرش جدا نمی بیند. به نحوی که خود و مادر را موجود واحدی می بیند.کودک آن چنان خود را به مادر نزدیک می بیند که وقتی سینه مادر را می مکد احساس می کند، دارد مادرش را می خورد .

در دوران طفولیت، دیدن یا لمس کردن سینه مادر، پاسخ های مکیدن را در کودک پدید می آورد که می توان این خواسته را با شیر دادن به کودک، ارضا کرد .

اما در دوران کودکی (سه تا چهار سالگی به بعد) دیدن پدر یا مادر برهنه، بر انگیخته شدن و تحریک و میل جنسی کودک را سبب می شود که به هیچ وجه نمی توان در یک زمینه کودک را ارضا کرد .

متأسفانه بعضی از والدین....

ادامه مطلب....

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۲۷
شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۱۶ ب.ظ

10 خطری که سلامت زنان را تهدید می کند بشناسید

زنان و مردان در همه چیز مشابه نیستند به ویژه در خطراتی که سلامت آن ها را تهدید می کنند.اولین قدم برای سالم ماندن این است که شما بدانید چه خطراتی ممکن است سلامت شما را تهدید کنند و سپس اقدامات احتیاطی لازم به منظور کاهش خطررا در پیش گیرید.

به گزارش خانومانه :

خبر خوب این است که بسیاری از خطراتی که ممکن است سلامت زنان را تهدید کنند بسته به سن و سابقه یک زن قابل پیشگیری هستند.در این مقاله از سایت خانومانه 10 تا از برجسته ترین خطرات و تهدیدات سلامت زنان را برای شما کاربران گرامی خانومانه تشریح خواهیم کرد.

ادامه مطلب ......

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۱۶
پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۴۲ ب.ظ

رابطه زناشوئی و فواید جادویی اش

رابطه زناشوئی و فواید جادویی اش

رابطه زناشویی نه تنها حس خوبی به زوج می دهد بلکه برای سلامتشان هم مفید است. در ادامه متوجه خواهید شد که یک رابطه زناشویی سالم چه کارهایی برایتان خواهدکرد.

1-  به فعالیت سیستم ایمنی کمک می کند

متخصصان سلامت جنسی معتقدند افرادی که از لحاظ جنسی فعال ترند، کمتر بیمار می شوند.
بدن زوج هایی که رابطه زناشویی دارند، در مقابل ویروس ها، میکروب ها و سایر عوامل بیماری زا مقاوم تر است. پژوهشگران متوجه شده اند سطح یک آنتی بادی خاص در بدن زوج هایی که 1 یا 2 بار در هفته رابطه زناشویی دارند، بیشتر از زوج هایی است که رابطه جنسی شان کمتر است.

2-

ادامه مطلب.....

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۴۲
پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۳۷ ب.ظ

چرا مردها دوست دارند حق با آنها باشد؟ بخش اول

در این مقاله از سایت قصد داریم تا شما را با رازهایی در مورد مردان آشنا کنیم تا با به کار بستن آن در زندگی به سعادت برسید

در این مقاله از سایت خانومانه قصد داریم تا به بیان دستورالعمل هایی بپردازیم که میتواند برای هر یک از ما مفید باشد.راه حل هایی جهت حل برخی از بزرگترین رازها و شگفتی ها درباره مردها که به صورت سه راز بزرگ در سه بخش جداگانه برایتان بیان خواهیم کرد.پس از دست یافتن به این رموز در مواجهه با مرد زندگیتان به مراتب با تجربه تر و پخته تر برخورد خواهید کرد.سه سوال ذهن تمامی زن ها را گاهی به خودش مشغول میکند این سه سوال عبارتند از :

ادامه این مطلب .....

 

مطالب مرتبط :

رازهایی درباره مردان ، راز اول (بخش دوم)

رازهایی درباره مردان ، راز دوم

رازهایی درباره مردان ؛راز سوم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۷
جمعه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۳۷ ب.ظ

چه موقع باید به متخصص زنان مراجعه کنیم؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۳۷
چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۸ ب.ظ

چگونه نقطه جی ( موضع جی ) را در زنان پیدا کنیم؟

نقطه جی یا موضع جی یا G SPOT بخشی از آناتومی بدن زنان است که لازم است آنرا درک کرده و بتوانید به خوبی موضع آنرا بیابید.چگونگی کشف نقطه جی هم برای مردان و هم برای زنان جهت داشتن رابطه ای لذت بخش تر ضروری است

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۸